31 березня
Доброго ранку , мої любі другокласники!
Починаємо наше
дистанційне навчання.
Сьогодні
вівторок 31 березня.
Перший урок
читання.
Відкриваємо підручник с. 108 - 109
Тема нашого уроку : Добре ім’я краще багатства. Зірка
Мензатюк «Золоте серце».
Розминочка. Перегляньте відео:
Робота над скоромовкою:
В лісі лиса лось зустрів
Лис до лося засвистів.
Лось злякався і од лиса
Дременув скоріш до лісу.
Швидко
додайте слово, яке пояснює, чим або з ким виконуємо дії:
Малюю - …
Зачитався - …
Граюся - …
Ліплю - …
Гуляю з - …
Відпочиваю з - …
Працюю - …
Тема уроку: Передбачення за заголовком твору. 3. Мензатюк
«Золоте серце»
Роз’єднай слова і прочитай словосполучення.
Золотіруки Золотаосінь
Золотеволосся Золотийперстень
Прочитайте правильно слова с.108
Прочитай назву твору. Як ти
думаєш, про що він буде?
Прочитай текст 3. Мензатюк «Золоте серце» і скажіть чи справдились
ваші передбачення?
Втомилися ? Відпочинемо? Тоді виконайте руханку!
Фізкультхвилинка
Ще раз читаємо, але вже
виразніше.
Перевірка розуміння
прочитаного.
Дай відповідь на питання чи
виконай завдання
Які риси характеру виявила найменша царівна?
Яку важливу думку хотіла донести читачам авторка
казки?
Прочитайте речення, у яких слово золотий ужито у
прямому значенні.
Прочитайте речення, у яких слово золотий ужито в
переносному значенні.
Підготуйся до виразного читання казки. Яку інтонацію
підказують виділені слова та розділові знаки в кінці речень?
Цікава вправа. Як швидко
вивчити вірш?
31 березня
Урок
математики
Відкриваємо підручник с. 112 Крок
7
Тема уроку: Таблиці множення та ділення
Відкрий зошит.
У зошиті записуємо хвилинку
каліграфії
3
4
Розв’яжи математичний диктант
Множник 4 множник 5 знайти добуток
Знайди частку чисел 12 і 3
Знайди добуток чисел 8 і 4
Знайди частку чисел 45 і 5
Молодець! Працюємо далі.
Підручник с.112
Завдання 1 ( письмово)
Повторення. Давай згадаємо що 1 дм = 10 см , тоді 5дм = ?,
7дм = ?, 8дм = ?.( усно)
А тепер виконаємо дії письмово.( завдання 1)
Завдання 2 ( письмово ) Обчисли і запиши результати у порядку спадання.
Записуємо тільки результати.
Як записати результати у порядку
спадання? Правильно! Від більшого результату до меншого! Записуй тільки
результати у порядку спадання!
Завдання 3 ( поясни ) Прочитай декілька разів задачу і поясни хід
розв’язання.
Першокласники принесли 28 саморобок для подарунків, а другокласники — 35.
Усі подарунки розклали у коробки по 7 у
кожну. Скільки знадобилося коробок?
1) 28 + 35 = 63 (п.) — принесли усього.
2) 63 : 7 = 9 (к.) — знадобилося.
Відповідь. 9 коробок.
Втомилися? Відпочинемо?
Фізкультхвилинка
Продовжуємо роботу над задачами.
Завдання 4
Прочитай уважно задачу. Розв’яжи та запиши у зошит.
Перша дія . Яку
дію ти застосуєш? Зверни увагу: господар узяв по 6 горіхів
кожного з 4 видів і
змішав! Правильно! Дія множення.
Друга дія. Яку дію ти застосуєш? Зверни увагу: виклав
суміш на 3 тарілки у рівній
кількості! Правильно!
Дія ділення.
Запиши розв’язок задачі, поясни кожну дію, напиши
відповідь.
Молодець!
Переходимо до останнього завдання 5. Воно дуже цікаве та
творче.
Знайди добутки. Запиши їх разом з відповідними буквами у порядку зростання. Прочитай слово.
Як записати результати у порядку зростання ? Правильно! Від меншого результату до більшого.
Прочитав слово ?
Молодець! Значить ти правильно виконав завдання. Напиши це слово у
зошит.
ДАЙ ДВІ ВІДПОВІДІ:
· Сьогодні на уроці я
навчився/навчилася.... ?
· Яке завдання було
виконувати найцікавіше?
- Урок завершено!
- ВІДПОЧИВАЙ !
Немає коментарів:
Дописати коментар