Дистанційне навчання
2 клас НУШ
Урок читання
Відкриваємо підручник с. 108 - 109
Тема нашого уроку : Добре ім’я краще багатства.
Зірка
Мензатюк «Золоте серце».
- Розминочка. Перегляньте відео:
2. Робота над скоромовкою:
В лісі лиса лось зустрів
Лис до лося засвистів.
Лось злякався і од лиса
Дременув скоріш до лісу.
3. Швидко
додайте слово, яке пояснює, чим або з ким виконуємо дії:
Малюю - …
Зачитався - …
Граюся - …
Ліплю - …
Гуляю з - …
Відпочиваю з - …
Працюю - …
4. Тема уроку: Передбачення за заголовком твору. 3. Мензатюк
«Золоте серце»
5. Роз’єднай слова і прочитай словосполучення.
Золотіруки Золотаосінь
Золотеволосся Золотийперстень
6. Прочитайте правильно слова с.108
- Прочитай назву твору. Як ти думаєш, про що він буде?
7. Прочитай текст 3. Мензатюк «Золоте серце» і скажіть чи справдились
ваші передбачення?
Втомилися ? Відпочинемо? Тоді виконайте руханку!
8. Фізкультхвилинка
9. Ще раз читаємо, але вже
виразніше.
10. Перевірка розуміння
прочитаного.
Дай відповідь на питання чи
виконай завдання
- Які риси характеру виявила найменша царівна?
- Яку важливу думку хотіла донести читачам авторка казки?
- Прочитайте речення, у яких слово золотий ужито у прямому значенні.
- Прочитайте речення, у яких слово золотий ужито в переносному значенні.
11. Підготуйся до виразного читання казки.
- Яку інтонацію підказують виділені слова та розділові знаки в кінці речень?
Цікава вправа. Як швидко
вивчити вірш?
Немає коментарів:
Дописати коментар